<div class="ds-tem1">
<div class="ds-tem2">
<div class="ds-tem3">Horror Camp
<div class="ds-tem4">Wanna play?</div></div><div class="tem-in"> <br><br>
Co się dzieje w środku, zostaje w środku...<br><br>
Harcerka krzyczała jeszcze przez chwilę, po czym usiadła na ziemi, objęła kolana rękami i zaczęła kołysać się w przód i w tył, nie zważając już ani na odciętą głowę leżącą obok niej, ani na nikogo kto jeszcze znajdował się wewnątrz, czy na zewnątrz. <br>
Twarz zmarłego mężczyzny było zdeformowana i ociekała krwią. Półotwarte oczy patrzyły w nicość, chociaż wydawać by się mogło, że śledzą każdego w tej sali. Grymas wykrzywiający martwe usta zdawał się mówić “I tak wszyscy zginiecie, po co się tak spinać, jebani frajerzy”<br>
Przez otwarte drzwi zaglądał księżyc w pełni, oświetlając część szopy swoim blaskiem i nadając tej sytuacji wręcz nieziemski, nierealny wygląd.
<br><br>
Tottie<br>
Uciekasz od wszystkich i wszystkiego, uważając, że dłużej tego po prostu nie zniesiesz. Nie ma co się dziwić. Narazie jesteś bezpieczna, chociaż czy aby na pewno? Czy to nie kwestia czasu aż dopadnie cie morderca, który dopadł już jedną z harcerek i Franka? Ah, gdybyś tylko wiedziała, że dziewczyna pływająca na powierzchni jeziora też nie jest specjalnie żywa… Chociaż czy to by coś zmieniło? Tym bardziej, że po chwili podbiega do ciebie Aviana. <br><br>
Aviana<br>
Udaje ci się bez problemów wbiec do szopy. Przebiegasz obok kiwającej się harcerki, która cie nie zauważa, oraz głowy, dla której prawdopodobnie już nic i nikt nie ma znaczenia. Gdy zajmujesz się Tottie, w pewnym momencie coś przykuwa Twoją uwagę. Spod jednego z foteli wystaje kawałek, jak ci się wydaje, telefonu. Podchodzisz tam i z uczuciem ekscytacji odkrywasz, że to faktycznie komórka. Okazuje się, że jest zablokowana i ma słaby zasięg, ale możesz zadzwonić pod numer alarmowy. Jeżeli decydujesz się zadzwonić, to napisz gdzie, opisz rozmowę i rzuć kostką d5 na powodzenie.<br><br>
A tymczasem na zewnątrz…<br><br>
Halloween i księżyc w pełni? Czy może być jeszcze lepiej? Jasne, że tak. Spomiędzy drzew, w ukrytej w cieniu gęstwinie, całej sytuacji przygląda się zamaskowany mężczyzna, który zajął się harcerką na polu namiotowym i tą nad jeziorem. Chyba nie myśleliście, że to ten sam, który zamordował Franka? W końcu nie dałby rady się rozdwoić!<br><br>
Blake<br>
Znajdujesz nóż kieszonkowy, który zgubił Harry. A to dopiero szczęście w nieszczęściu! Ciekawe czy uda ci się odpowiednio go użyć. Atakujesz zamaskowanego mężczyznę, który trzyma Hazel. Rzucasz kością d5 na powodzenie.<br><br>
Harry<br>
Tak się składa, że również posiadasz nóż, tak jak Blake. Atakujesz mordercę, który trzyma Hazel w tym samym momencie, co Griffith. Rzucasz kością d5 na powodzenie.<br><br>
Hazel<br>
Twoja dzielna walka o przetrwanie i atak ze strony Harry’ego i Blake’a działają na tyle skutecznie, abyś mogła się uwolnić. Padasz na ziemię i pospiesznie się odczołgujesz, chcąc jak najszybciej oddalić się od zagrożenia. Morderca obserwujący cię spomiędzy drzew chyba obrał cię za kolejną ofiarę, bo powoli się zbliża.<br><br>
Twoje opcje<br>
1. Ruszasz w kierunku szopy, aby się w niej schronić.<br>
2. Ruszasz wydeptaną ścieżką w prawo.<br>
3. Ruszasz wydeptana ścieżką w lewo.<br>
4. Uciekasz w las na oślep.
<br><br>Wybierz jedną z opcji i rzuć kością d2 lub d5 na powodzenie.<br><br>
Oprócz tego każdy rzuca dodatkowo kością d5 na obrażenia.
<br><br>
Ostatni, finałowy post MG pojawi się 06.11 około godziny 21:00, jednak jeśli sytuacja w grze będzie rozwijać się prężnie - MG zastrzega sobie prawo umieszczenia takiego posta wcześniej. W sytuacji, gdy gracz nie zdąży dodać posta przed czasem, zostanie pominięty.
</div></div> </div></div></table>
- Kod rzutów kością d5
Kod: Zaznacz cały
[dice]d5[/dice]
- Kod rzutów kością d2
Kod: Zaznacz cały
[dice]d2[/dice]