WAŻNE Wprowadzamy nowy system pisania postów/tworzenia tematów w lokacjach. Prosimy o zapoznanie się instrukcją i stosowanie nowego wzoru. Więcej informacji znajdziecie tutaj!

Subfora zostały podzielone na 4 główne działy, oto orientacyjny zakres lokacji, które mogą się w nich znaleźć:
- strefa miejska - ulice, parkingi, tereny zielone, parki, place zabaw, zaułki, przystanki, cmentarze
- usługi - sklepy, centra handlowe, salony kosmetyczne, pralnie, warsztaty
- kultura i instytucje - galerie, muzea, teatry, opera, domy kultury, centra społeczne, urzędy, kościoły, szkoły, przedszkola, szpitale, przychodnie
- życie towarzyskie - restauracje, kawiarnie, kluby, kręgielnie, puby, kina

Dodatkowo w dzielnicach znajdziecie subfora większych firm albo ważnych dla forum i postaci lokacji, np. szczególne kluby, uniwersytet, czy restauracje.

INFO W procesie przenoszenia forum na nowy silnik utracone zostały hasła logowania. Napiszcie w tej sprawie na discordzie do audrey#3270 lub na konto Dreamy Seattle na Edenie. Ustawimy nowe tymczasowe hasła, które zmienicie we własnym zakresie.

DISCORD Jesteśmy też tutaj! Zapraszamy!

UPDATE Postacie chcące uzupełnić swoją KP o nowe treści w biografii mogą skorzystać teraz z kodu update w zamówieniach.

Zablokowany
Awatar użytkownika
0
0

dreamy seattle

dreamy seattle

-

Post

regulamin
zasady na forum
  • 1. GŁÓWNE
1.1 Opiekę nad forum sprawuje grupa administratorów – do nich należy kierować wszystkie pytania, propozycje i skargi.
1.2 Na Dreamy Seattle wszyscy użytkownicy są równi, prosimy więc o nieprowokowanie kłótni na shoutboxie, a także o zachowanie kultury słownej oraz wzajemnego szacunku.
1.3 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
1.4 Większość tematów fabularnych na forum jest zakładana z konta DREAMY SEATTLE i wszelkie prośby o nowe lokacje należy zgłosić do administracji.
1.5 Dreamy Seattle to forum typu second life - nie gramy tu więc fabuł z seriali i filmów, a postacie nie mogą też uzywać mocy nadprzyrodzonych.
  • 2. GRA
2.1 Grę zaczynamy, gdy karta postaci zostanie zaakceptowana przez administrację forum. Administracja ma 24 godziny na sprawdzenie karty postaci od jej podbicia przez użytkownika. W razie konieczności naniesienia poprawek, użytkownik ma na to 24 godziny od momentu wysłania mu PW przez administrację.
2.2 Zaraz po zaakceptowaniu karty gracz ma 7 dni na rozpoczęcie gry fabularnej poprzez napisanie posta. Za posta fabularnego (w tym w rozmowach telefonicznych) uznajemy tekst o długości minimum 1000 znaków. Jeżeli gracz nie rozpocznie rozgrywki – postać trafia do grupy nieaktywnych, a zajmowany przez gracza wizerunek wraca do obiegu. Czas na napisanie posta kończy się siódmego dnia o godzinie 23:59.
2.3 Czas na napisanie kolejnego posta fabularnego to 14 dni, po tym czasie postać trafia do grupy nieaktywnych, a wygląd zostaje wykreślony z listy zajętych wizerunków. Czas na napisanie posta kończy się czternastego dnia o godzinie 23:59.
2.4 Czas rezerwacji wizerunku to 5 dni (120h) z możliwością przedłużenia go o kolejne 2 dni (48h). Pamiętajcie, że prośby o przedłużenie należy kierować na PW Dreamy Seattle.
  • a) Aby przywrócić nieaktywną postać, należy zarezerwować jej wizerunek (w przypadku przywracania postaci obowiązuje 72-godzinna rezerwacja wyglądu bez możliwości jej przedłużenia), następnie napisać post fabularny, a na koniec uzupełnić odpowiedni formularz w zamówieniach.
    b) Jeżeli użytkownik doda rezerwację dodatkową na wizerunek na czas napisania posta i w tym czasie nie aktywuje postaci, kolejną rezerwację można dodać dopiero po upłynięciu 24 godzin.
2.5 Dłuższe nieobecności (czyli takie, które mogą trwać ponad regulaminowe 14 dni na publikację posta) należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
  • a) Maksymalna długość nieobecności to 14 dni.
    b) Aby zgłosić nieobecność na daną postać, należy mieć na niej co najmniej 5 napisanych postów fabularnych. Nieobecności na postacie, które posiadają mniej postów fabularnych nie będą akceptowane.
    c) Po jej zakończeniu przysługuje 3 dni na napisanie posta fabularnego, po tym czasie postać trafia do grupy nieaktywnych i traci wizerunek.
    d) Nie akceptujemy powielania nieobecności. Po powrocie gracz musi napisać minimum 5 postów fabularnych, by uzyskać możliwość zgłoszenia kolejnej nieobecności. To samo tyczy się postaci, które wpadły do działu nieaktywnych - po aktywacji należy napisać minimum 5 postów, aby móc wziąć nieobecność.
    e) Nie akceptujemy nieobecności na postaciach, które nie napisały posta fabularnego od 14 dni.
    f) Nieobecność zgłaszamy w odpowiednim temacie wpisując pełne dane postaci. W innym przypadku może nie być ona uwzględniona.
    g) Nieobecność nie przysługuje postaciom nieaktywnym.
2.6 Na forum dozwolona jest multilokacja. Użytkownik może prowadzić dowolną liczbę rozgrywek jednocześnie, jednak prosimy o umiar, nieblokowanie graczy i zachowanie prawidłowej chronologii wydarzeń.
2.7 Zastrzegamy, że grą fabularną jest wymiana postów z innym graczem, a nie pojedynczy post wysłany w losowym miejscu. W przypadku notorycznego łamania tej zasady, administracja może udzielić graczowi ostrzeżenie i/lub uznać daną postać za nieaktywną. Za grę uznaje się także rozmowy telefoniczne, jednak należy pamiętać, że muszą zawierać odpowiednią liczbę znaków - minimum 1000.
2.8 Dana lokacja zwalnia się po 14 dniach od momentu ostatniego dodanego w niej posta. Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, w której gracze prowadzący rozgrywkę na końcu swoich postów dodali „zt”, czyli sygnalizację zmiany tematu. Wtedy nową rozgrywkę można zacząć w każdej chwili.
2.9 Pamiętajmy, że niektóre wątki fabularne mogą wywoływać silne reakcje u osób niepełnoletnich lub szczególnie wrażliwych na określone treści. Prosimy, aby przed postem, który może zawierać treści erotyczne, sceny z opisami przemocy albo poruszać tematy mogące wywoływać silne negatywne emocje i uczucia, umieścić znak +18 bądź stosować opcję hide.
  • 3. POSTACIE
3.1 Nazwą użytkownika na forum jest imię i nazwisko postaci, najlepiej autorskie. Zabrania się odwzorowywania osób rozpoznawalnych, prawdziwych, jak i fikcyjnych (np. postaci z filmów czy seriali). Oznacza to, że karty postaci, w których dane personalne, zawód i biografia postaci będą takie same lub podobne, do danych i biografii znanej, popularnej, rozpoznawalnej osoby, nie będą akceptowane.
  • a) Nie zezwalamy na dublowanie imion postaci na forum, dopuszczalne są jednak duble pod postacią pełnego imienia i zdrobnienia - np. Maddison oraz Maddie.
    b) Nazwisko może powtarzać się tylko w gronie rodzinnym, w każdym innym przypadku administracja może prosić o jego zmianę.
    c) Prosimy nie używać w nickach liter z obcojęzycznymi znakami akcentowymi, z powodu błędów, które wywołują w działaniu forum (m. in. w ShoutBoxie, wyszukiwarce, prywatnych wiadomościach).
3.2 Na forum dozwolone jest tworzenie multikont, prosimy jednak o umiar i zdrowy rozsądek – każdy gracz może mieć maksymalnie 5 multikont. W celu stworzenia kolejnej postaci, na każdym koncie należy napisać przynajmniej 30 postów fabularnych.
3.3 Postać, która jest nieaktywna w grze fabularnej przez 14 dni zostanie przeniesiona do grupy postaci nieaktywnych przy najbliższych czystkach.
3.4 Przywrócona postać może wrócić na forum z wizerunkiem sprzed dezaktywacji, o ile ten nie jest zajęty, lub z nowym. Należy pamiętać o zarezerwowaniu wizerunku w odpowiednim czasie i wypełnieniu wszystkich pól związanych ze zmianą w zamówieniach.
3.5 Na forum istnieje możliwość zmiany wizerunku postaci. Z prośbą o takową zmianę należy zgłosić się do tematu z zamówieniami.
  • 4. INNE
4.1 Regulamin w każdej chwili może ulec zmianie, o czym użytkownicy zostaną poinformowani.
4.2 Kopiowanie materiałów z forum (zarówno tych techincznych, jak i merytorycznych) jest zabronione. Tyczy się to pomysłów wymyślonych przez administrację, grafik oraz kodów, w tym także avatarów i kodów, które zostały wykonane na potrzeby forum DREAMY SEATTLE.
Ostatnio zmieniony 2022-08-16, 10:06 przez Dreamy Seattle, łącznie zmieniany 24 razy.

autor

Zablokowany

Wróć do „Organizacyjne”