WAŻNE Wprowadzamy nowy system pisania postów/tworzenia tematów w lokacjach. Prosimy o zapoznanie się instrukcją i stosowanie nowego wzoru. Więcej informacji znajdziecie tutaj!

Subfora zostały podzielone na 4 główne działy, oto orientacyjny zakres lokacji, które mogą się w nich znaleźć:
- strefa miejska - ulice, parkingi, tereny zielone, parki, place zabaw, zaułki, przystanki, cmentarze
- usługi - sklepy, centra handlowe, salony kosmetyczne, pralnie, warsztaty
- kultura i instytucje - galerie, muzea, teatry, opera, domy kultury, centra społeczne, urzędy, kościoły, szkoły, przedszkola, szpitale, przychodnie
- życie towarzyskie - restauracje, kawiarnie, kluby, kręgielnie, puby, kina

Dodatkowo w dzielnicach znajdziecie subfora większych firm albo ważnych dla forum i postaci lokacji, np. szczególne kluby, uniwersytet, czy restauracje.

INFO W procesie przenoszenia forum na nowy silnik utracone zostały hasła logowania. Napiszcie w tej sprawie na discordzie do audrey#3270 lub na konto Dreamy Seattle na Edenie. Ustawimy nowe tymczasowe hasła, które zmienicie we własnym zakresie.

DISCORD Jesteśmy też tutaj! Zapraszamy!

UPDATE Postacie chcące uzupełnić swoją KP o nowe treści w biografii mogą skorzystać teraz z kodu update w zamówieniach.

Zablokowany
Awatar użytkownika
0
0

-

Post

<div class="ds-tem0"><div class="ds-tem1"><div class="ds-tem2"><div class="ds-tem3">Seattle Horror Story
<div class="ds-tem4">event Halloweenowy</div></div><div class="tem-in">
Boys and girls of every age
Wouldn't you like to see something strange?
Come with us and you will see
This, our town of Halloween!
Boicie się? My trochę tak. Halloween już tuż tuż i każdy mieszkaniec Seattle musi się przygotować na porządną dawkę strachu. Miasto tonie w przerażających dekoracjach - od wielkich, pomarańczowych dyń ze złośliwymi uśmiechami, przez wszelkiego rodzaju kościotrupy i lalki Chucky. Wiemy, że są jednak osoby, które z utęsknieniem czekają na dawkę adrenaliny i gęsiej skórki. Z racji tego przygotowaliśmy dla Was kolejny, rozbudowany event. Wszystkie szczegóły poniżej!
SEATTLE HORROR STORY

Obrazek
Event zostanie podzielony na 5 różnych lokacji. Każda lokacja odpowiadać będzie wybranemu sezonowi American Horror Story, bo właśnie tym serialem inspirowaliśmy się podczas przygotowywania eventu.

Do każdej lokacji zostanie zebrana grupa graczy. Jedna grupa może liczyć maksymalnie 5 osób. Gracz, który chce wziąć udział w evencie, musi wysłać PW do Misty Silhouette z informacją, który sezon wybiera.

Kod: Zaznacz cały

[b]Imię i nazwisko postaci:[/b]
[b]Sezon:[/b]
Lista uczestników do samego końca pozostanie tajemnicą. W dniu rozpoczęcia eventu każdy gracz otrzyma link do stworzonej lokacji, w której pozna współuczestników imprezy.

Lista sezonów do wyboru:
  • 1. Murder House brak wolnych miejsc
    2. Asylum brak wolnych miejsc
    3. Sabat brak wolnych miejsc
    4. Freak Show brak wolnych miejsc
    5. 1984 brak wolnych miejsc

Mistrzy Gry zastrzega sobie prawo do poinformowania o braku miejsc w danym sezonie. Wtedy gracz dostanie informację, w którym jeszcze jest miejsce.

ZAPISY: od 10.10 do 18.10
START EVENTU: 23.10, godzina 20:00

Szczegółowa mechanika eventu zostanie przedstawiona tuż przed jego rozpoczęciem.
ALE TO NIE WSZYSTKO! Dla osób, które nie są zainteresowane wzięciem udziału w evencie, przygotowaliśmy dodatkową niespodziankę, za którą będzie można zebrać dodatkowe kilka punktów fabularnych. Stay tuned!


</div></div></div></div>
Ostatnio zmieniony 2020-11-07, 12:41 przez Misty Silhouette, łącznie zmieniany 6 razy.

autor

Awatar użytkownika
0
0

-

Post

<div class="ds-tem0"><div class="ds-tem1"><div class="ds-tem2"><div class="ds-tem3">Seattle Horror Story
<div class="ds-tem4">mechanika eventu</div></div><div class="tem-in">
1. Każdy z Was otrzyma na PW link przekierowujący do miejsca eventu. Po wejściu w niego zostaniecie przeniesieni do subforum, gdzie będą działy się wszystkie wydarzania.

2. W subforum eventowym zapoznajcie się z postem wprowadzającym, zasadami gry i resztą graczy, która będzie z Wami w grupie. Każdy z Was dostanie zadanie do wykonania, aby móc dostać się do docelowego subforum.

3. Po zapoznaniu się z resztą członków swojej grupy, musicie się ze sobą skontaktować. Discord, Gadu Gadu, PW - forma zależy od Was. Kontakt między Wami jest istotny, ponieważ w niektórych przypadkach pojawi się opcja rzucania kostką - wówczas będziecie musieli ustalić kto jest rzucającym; ważne będzie też podejmowanie wiążących decyzji, jeśli MG da wam wybór z kilku możliwych opcji - wtedy osoba odpowiedzialna rozpoczyna kolejkę postową;

4. Docelowo posty MG będą pojawiać się co trzy dni, jednak jeśli sytuacja w grze będzie rozwijać się prężnie - MG zastrzega sobie prawo umieszczenia takiego posta wcześniej.

5. Pamiętajcie, że na evencie stawiamy przede wszystkich na AKTYWNOŚĆ, oznacza to, że:

a) po rozwiązaniu zadania i dostaniu się do subforum eventowego macie 2 dni swobodnej rozgrywki w trakcie której postacie mogą zapoznać się ze sobą i podjąć jakieś decyzje, liczymy, że każdy napisze posty;

b) jeśli w trakcie eventu czyjaś obecność będzie ograniczona - MG dopuszcza możliwość pomijania takiej osoby przez graczy w kolejce do postów;

6. Początkowo udostępniony będzie dla was tylko jeden temat - ten gdzie wszystko się rozpocznie, reszta będzie albo zablokowana albo pojawi się w trakcie rozgrywki, jeśli MG uzna, że pora ruszyć do przodu - ma to na celu utrzymanie was w zwartej, działającej i aktywnej grupie.

7. W razie jakichkolwiek pytań - kierujcie je na discord lub pw do diosmio (Emir), boom (Carol), Myre (Robert), rezz (Rhys). Po starcie eventu dowiecie się również kto jest odpowiedzialny za prowadzenie waszej rozgrywki i w razie jakichkolwiek kłopotów będziecie mieli bezpośrednią możliwość kontaktu z tą osobą.
</div></div></div></div>
Ostatnio zmieniony 2020-10-31, 09:21 przez Misty Silhouette, łącznie zmieniany 1 raz.

autor

Zablokowany

Wróć do „Eventy opisy”