WAŻNE Wprowadzamy nowy system pisania postów/tworzenia tematów w lokacjach. Prosimy o zapoznanie się instrukcją i stosowanie nowego wzoru. Więcej informacji znajdziecie tutaj!

Subfora zostały podzielone na 4 główne działy, oto orientacyjny zakres lokacji, które mogą się w nich znaleźć:
- strefa miejska - ulice, parkingi, tereny zielone, parki, place zabaw, zaułki, przystanki, cmentarze
- usługi - sklepy, centra handlowe, salony kosmetyczne, pralnie, warsztaty
- kultura i instytucje - galerie, muzea, teatry, opera, domy kultury, centra społeczne, urzędy, kościoły, szkoły, przedszkola, szpitale, przychodnie
- życie towarzyskie - restauracje, kawiarnie, kluby, kręgielnie, puby, kina

Dodatkowo w dzielnicach znajdziecie subfora większych firm albo ważnych dla forum i postaci lokacji, np. szczególne kluby, uniwersytet, czy restauracje.

INFO W procesie przenoszenia forum na nowy silnik utracone zostały hasła logowania. Napiszcie w tej sprawie na discordzie do audrey#3270 lub na konto Dreamy Seattle na Edenie. Ustawimy nowe tymczasowe hasła, które zmienicie we własnym zakresie.

DISCORD Jesteśmy też tutaj! Zapraszamy!

UPDATE Postacie chcące uzupełnić swoją KP o nowe treści w biografii mogą skorzystać teraz z kodu update w zamówieniach.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
0
0

dreamy seattle

dreamy seattle

-

Post

Nieobecności
Informacje
Jeśli przez jakiś czas będziesz nieobecny na forum to temat, w którym koniecznie powinieneś poinformować o tym administrację i wszystkich użytkowników, z którymi piszesz. Uzupełnienie poniższego kodu i dodanie go w tym temacie uchroni cię przed trafieniem do grupy nieaktywnych. Jednocześnie przypominamy, że maksymalny czas nieobecności wynosi 14 dni - dopuszczamy możliwość jej przedłużenia po uprzednim poinformowaniu któregoś z administratorów.
2.5 Dłuższe nieobecności (czyli takie, które mogą trwać ponad regulaminowe 14 dni na publikację posta) należy zgłaszać w odpowiednim temacie.
a) Maksymalna długość nieobecności to 14 dni.
b) Aby zgłosić nieobecność na daną postać, należy mieć na niej co najmniej 5 napisanych postów fabularnych. Nieobecności na postacie, które posiadają mniej postów fabularnych nie będą akceptowane.
c) Po jej zakończeniu przysługuje 3 dni na napisanie posta fabularnego, po tym czasie postać trafia do grupy nieaktywnych i traci wizerunek.
d) Nie akceptujemy powielania nieobecności. Po powrocie gracz musi napisać minimum 5 postów fabularnych, by uzyskać możliwość zgłoszenia kolejnej nieobecności.
e) Nie akceptujemy nieobecności na postaciach, które nie napisały posta fabularnego od 10 dni.
f) Nieobecność zgłaszamy w odpowiednim temacie wpisując pełne dane postaci. W innym przypadku może nie być ona uwzględniona.
g) Nieobecność nie przysługuje postaciom nieaktywnym.

Kod: Zaznacz cały

[b]Imię i nazwisko:[/b] @ (link do profilu)
[b]Długość nieobecności[/b]: tekst (do kiedy, data)
[b]Powód:[/b] tekst (nieobowiązkowy)
NIEOBECNOŚCI
lista
XX.0X



Ostatnio zmieniony 2022-11-20, 11:59 przez Dreamy Seattle, łącznie zmieniany 774 razy.

autor

ODPOWIEDZ

Wróć do „Organizacyjne”